Sängen<3

Hej! Nu blir det äntligen sängen för min del :) Sköönt! Har riktigt ont i både ryggen och magen så ska bli skönt att vila upp sig! :) lingonveckan...
Jaja, vi har en ganska lugn dag imorgon, ganska långa raster , gympa , istid och såna lektioner. Alltså helt okej :) Imorgon kör jag på mjukis stil! Teamsportia byxor och min brors gamla klasströja. Mys!

Imorgon så ska jag nog rida Leoba lite lugnt eftersom hon ska tävla på Lördag. Sune får gå lite hårdare , mycket böjning och tempo växlingar.
Ska även packa inför lördag! Hihi älskar att packa inför tävlingar! :D

Och för någon som undrar så är det så här: Om jag får en ny ponny så slutar jag med fotboll. Eller pausar över hösten iallafall! Då fr jag mycket tid över från det. Läxor kommer jag ägna raster åt en del!
Hästarna ska ju även flytta hem från betet snart och då så behöver jag ju ingen som kör. Kan alltså gå ut och rida allihopa direkt efter skolan :) Tid finns , bara jag använder den på rätt sätt :)

//Carro.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback