Resultat Grästorp

LD+ 4fel :

Vi blev försenade så jag hann inte rida fram. Direkt in på framhoppningen , dör tog jag några varv i skritt och något i trav och galopp. Hoppade kanske 4 språng bara. 2 på lilla och ett var på oxern och räcket.

När jag stog och vänta på att få gå in på banan så hoppade hon runt och vela sig!
Innern på banan blev hon ganska lugn. Hon hoppade väl och fint över varje hinder , tyvärr blev det ett stopp på 6an , men jag är ändå ganska nöjd med den rundan. •••••

Även fast rundan kändes bra så valde jag att göra klassbyte , så jag bytte till LC.

LC utesluten :

Stressade inte denna gången , hann rida fram ganska länge. På framhoppningen var hon lugn och jätte fin!
När vi red in på banan så kändes hon lugn men ändå pigg , hon hade bra goo i galoppen mot första hindret. Ändå stannade hon , jag vände om och hon hoppa.
Sen hoppa vi hinder 2 , 3 och 4 utan problem. Svängen mot hinder 5 var lite konstig och jag tog nog tillbaka hon lite för mycket så hon stanna där med :(
Jag red om och hon hoppa , sen hoppa vi hinder 6 och fick ett stopp på 7an..
Valde att hoppa om hinder 4 istället för 7.

Vet inte om jag tog tillbaka hon för mycket eller om hon bara var dum! Jag kanske har ändrat min ridning efter olyckan? Ingen aning men jag antar att det bara är att fortsätta träna ...
Är ganska besviken på både mig själv och Leona.. :( Inget känns bra just nu , var fan är alla våra nollor ..?

Video finns på LC , vill ni se? JA/NEJ?

//Carro.H

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill gärna se filmen! :)

2012-08-18 @ 13:46:29
URL: http://sandrastrandin.weebly.com
Postat av: Lina ♥

De blir bättre ska du se :)

Gärna , gillar videos ;)

2012-08-18 @ 15:35:34
URL: http://linaoshandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback