Planer för Fredag

Hej och godmorgon. Kunde tyvärr inte gör något inlägg igår kväll eftersom min mobil dog :(

Jaja, idag så har vi OS i skolan. Det betyder att vi har massa olika sport aktiviteter som vi gör i lag , det lag med flest poäng vinner :) Självklart måste min klass komma på 1:a och 2:a plats efter som vi har vunnit varenda turnering vi har haft haha ;)

Jag slutar runt 11-12 idag , ska med Emelie på hemligt uppdrag! Vad kanske jag säger ikväll eller imorn :)
Vi ska iallafall åka långt , till Nässjö. Tror hon sa att det tar 3 timmar att åka! Och jag tycker det är skit tråkigt att åka bil haha ;)

När vi kommer hem ikväll så ska jag lägga mig så att jag är pigg och så inför imorgon. Tagga! Jag packade alla Leona saker imorgon :)

Lite om ponnykuriren nu då:

Som ni kanske vet så är det Fälttävlans SM i Baldersnäs. Alla klubbar runt om hjälper till med något runt det , min klubb (Färgelanda Ridklubb) har uppgiften att skicka dit ponnykurirer!
Så det är jag och tre andra tjejer som fått "äran" att rida där. Vi ska rida brevid dom som tävlar med prorokollen. Vi rider två och två , jag kommer rida med Felicia från laget :D Det ska bli väldigt roligt faktist.

Kl 08:00 imorgon ska jag vänta utanför ridskolan tillsammans med Felicia , då åker vi med Marianne och Catta till Baldersnäs. Monica (Felicias mamma) kommer upp med hennes ponny Otto runt kl 13:00 . Samma gör mamma med Leona.

När jag och Felicia kommer dit så ska vi gå banan och få reda på mer exakt hur vi kommer att rida. När vi ska rida inne på banan och när vi ska rida utanför staketet. Hela banan är 5 kilometer så både jag och Leona kommer va helt slut.. Men kul kommer nog även Leona tycka att det är!

Just nu sitter jag på bussen. När jag var på väg till dem blev jag följd av en gul skit hela vägen haha ;) (katten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback