På väg hem

Nu är jag på väg hem från Nuntorp.

Klass 1 gick inte alls bra. Hon stanna på första hindret , hoppa när jag red om , på tvåan gjorde hon ett jätte konstigt hopp , ramlade nästan av. Jag kände att det verkligen inte skulle funka så jag valde att utgå.

Klass 2 var bättre. Hon vägrade ut sig men det var varmt , tungt och halkigt!
Hon hade typ ryck och sprang och skaka på huvudet , hon har aldrig gjort det.
Men när hon hade stannat en gång så visste hon liksom att det är halkigt , och att hon glider så ville hon inte mer. Hon gjorde vad hon kunde och jag tycker det var bra!

Jag är iallafall nöjd. Hon gillar inte att hoppa på gräs och de gör inte jag heller! Och sen så tycker ju hon att man inte kan förstöra maten genom att trampa ner den haha ;)

När jag kommer hem så byter jag om och åker in till Ödeborg! Hinner iallafall med en match :) Efter det så tror jag att jag skulle åka med Cajsa hem tillsammans med några andra. På kvällen åker vi till Färgelanda cup discot :)

Ni får ha det så bra under tiden!!

Kommentarer
Postat av: Emelie johansson

ska du vara med på klara cup imorgon ?

2012-08-11 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:






Trackback