På bussen

Hej! Nu sitter jag på bussen hem. Både roligt och tråkigt...
Vi har haft en så sjukt kul dag i skolan!
Först matte , då satt jag och tre andra i ett grupprum och chilla med musik ;)
Efter det gympa. Det va så kallt ute så vi fick välja om vi ville vara ute eller inne och vad vi ville göra.
Självklart tog vi inne , lite mer än helften spela badminton och resten fotboll! Och faan vad kul vi med fotboll hade!
Sedan hade vi lunch , så vi gick till centrum och köpte lite godis. Efter lunch engelska och den va ganska chill , vi hade inte så mycket att göra och jag var klar med det mesta :) På istiden hade vi heller inget att göra så jag och typ helften av klassen gick till vår nya beach fotboll plan! Det var riktigt skoj , killarna ramla hela tiden och jag stog bara och skrattade ;) Sen så hade vi rast och sist teori på hemkunskapen! Vi hade gamla Britt , stackars tant när alla killar bytte namn osv ...

Men iallafall så när jag kommer hem ska jag först städa i stallet , mocka i Leonas box som jag aldrig gjorde efter att Casper flyttade och Leona åkte till betet igen. Jag ska mocka ur kaninernas box och flytta dom till Sunes gamla som är mycket mindre! Den stora ska Sune få :) Så jag ska även strö upp den stora boxen och kanske flytta krubbor och så. Efter de packar jag bilen , rider lite och sen ska jag köpa ett bett! Fullt upp med andra ord ;) Bloggar mer ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback