Onsdag

Hej & godmorgon! Jag har nyss vaknat :) Ska snart äta frukost , sedan klä på mig och så. Efter det ska jag gå ut i stallet och fortsätta städa , det kommer bli riktigt fint! Innan kl 12 idag hoppas jag även att det ska komma en hit och hämta lite grejer som hon har köpt! Kl 14.00 idag så ska jag hoppträna med laget på ridskolan , så det blir väl jag , Felicia , Linda och Michelle! Skoj :D Och kl 18.00 ikväll börjar min fotbollsträning. Tränar väl ungefär till runt kl 20.00 så jag är hemma runt 21.00 ungefär :) Fullt upp men det är så det ska va! (bild från en tävling i Falköping där Leona blev lite busig på ärevarvet)

Kommentarer
Postat av: Caroline Hellgren

Gud vilken snygg ponny

Svar: Vem fan kommenterar i mitt namn?!
Caroline Hellgren

2012-08-08 @ 09:54:54
URL: http://carolinehellgrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback