Ny design!

Hejhej! Just nu sitter jag i köket och gör ingenting. 
Elin kom hit förut runt ca kl 15.00 , men hon har nyss åkt hem. Vi gjorde ingenting , kolla en skräck film , kolla datan och bara satt och pratade!  :)  Riktigt härligt!
 
Som ni ser har jag fixat ny design och header, helt själv!  :D  Riktigt nöjd än så länge faktist. 
 
Skall även försöka fixa en ny kontaktbild :) Hehe. Sen är jag nog klar. 
 
Jag är ensam hemma just nu , har riktigt tråkigt! Finns inget att göra. Det har nyss åskat , men nu verkar det äntligen vara över efter att ha hållt igpng i över två timmar. Hoppas det inte börjar igen , så tråkigt att va ensam hemma då, för det finns verkligen inget att göra!! Fy haha , det är inte så att jag är rädd för åska , verkligen inte  :)
 
Men skall fortsätta med deisgnen nu , kanske slänger ut ett inlägg senare och kanske lite bloppis saker! Får se. Ha det bra så länge!  :D
 
//Carro.H
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback