Morning

Hej, jag har varit vaken i ungefär en timma. Vet inte vad det är men jag kan verkligen inte sova! Har varit så nu i 4 dagar. Skit jobbigt ..

Jaja iallafall , när jag lyckas ta mig upp ur sängen så ska jag städa på mitt rum.
En riktigt storstädning! Byta sängkläder och vädra madrassen och skura och så ;)
Allt för att mamma ska bli glad , själv så skiter jag verkligen i hur de ser ut. Brukar inte va här inne så mycket ändå :)

Efter det så ska jag och mamma nog åka till och handla lite. Vad jag ska köpa får ni se sen ;)

Ikväll har jag fotbollsmatch på Genevi ! Vet inte vilka vi möter men jag tror den börjar typ kl 17 eller 19! Minns inte haha ..

Nu ska jag fortsätta lata mig innan jag städar , hejdå!

Kommentarer
Postat av: alva

Haha palla städa.... själv har jag städat som fan tidigare förra veckan då jag ska göra om mitt rum :) Kul när man vet att det blir bättre iallafall! Även om du inte uppskattar det nu så gör du det säkert sen ;))

Svar: Hahha jag plocka upp att jag hade och fördelade det mellan sängen fåtöljen och olika hyllor! ser ju inte liks stökigt ut xd
Caroline Hellgren

2012-08-14 @ 13:29:59
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:






Trackback