Min dag

Hoppträningen idag gick faktist väldigt bra! :) Hon gick i snygg form , var pigg fast ändå lugn och kontrollerad!
Hon hoppade fint , dock lite nära några gånger. 
Och som alltid , sista hoppet ska man inte ta! Och det gjorde jag inte heller , för jag ramla av ! XD
Runt i svängen hade hon ett långt steg, när hon hade typ liiite mer än ett galoppsprång kvar till hindret så kom hon liksom på att : fan det här går ju inte. Det var för långt för att hoppa av , så hon la in ett extra steg.
Det funka inte heller så vi kom för nära. Hon hoppade nästan men kom på igen att faan dett går ej!
 
Så hon gjorde liksom nästan upphoppat fast blev kvar på marken , välte hindret och jag ramla av framåt. Fick inte så ont men några blåmärken lär det allt bli!
Jag hoppade iallafall upp igen , samma sak hände fast jag satt kvar. Så vi sänkte och efter det gick det bra! Ida la upp hindret på kanske 80cm? Leona hoppa jätte fint så vi nöjde oss :)
 
Jag är riktigt nöjd med min lilla älsklingpälskling!!
 
Efter hoppträningen skyndade vi oss hem , på vägen köpte vi med mat från 172an. Tog köttbullar och mos ;)
Hem fort och lämna Leona , sedan bytte jag om och åkte direkt till fotbollsträningen!
 
Den gick också bra , vi spelade en del och självklart ramlade jag asmycket ;) Haha precis som vanligt! Blir nog något blåmärke där med.
 
Nu ska jag iaf snart sova , börjar bli trött , godnatt!
 
BTW , New in!!
 
 
//Carro.H
 
 
Kommentarer
Postat av: Linnéa

har ett likadant schabrak fast blått :)

2012-08-08 @ 22:34:43
URL: http://vvlinnea.blogg.se/
Postat av: Klara

Vart köpte du det? :)

2012-08-10 @ 13:50:27
URL: http://minponnytid.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback