Kväll

Hejhej! Jag är ganska trött nu , så ska hjälpa mamma att lägga ut lite fler annonser. Sedan kolla lite hästhoppning!
Efter det så ska jag packa och sedan sova.
 
Imorgon åker jag till stan och ska försöka hämta ut min mobil igen. Ska även köpa ett bett!
Trots det jag läst om pessoa så tänker jag prova ett tredelat. För om det nu är så plågsamt borde man inte få sälja det! Dessutom har flera tipsat om det och jag ser att många rider med det i hoppning. Någon utav dom borde iallafall veta vad dom gör :)
 
Efter stan åker jag hem och fixar Leona! Sen drar vi till ''The state of Järbo'' Böndernas stad haha ;)
Vi ska va där tills på tisdag. Va med Cajsa och Freddan :)
På kvällen åker jag och Cajsa till fotbollsträning! Så jag antar att vi rider innan.
 
Jag ska iaf packa detta:
 
Hästen , träns , borstar , sadel , sadelgjord , och allt annat till hästen!
Kläder , bikini , alla kläder osv som jag behöver när jag tränar! , handduk och lite sånt :)
 
Kanske slänger in ett inlägg imorn morgon! Annars gör jag det nog hemma hos Cajsa eller från mobilen om jag får den! :D Ni får ha det så bra , puss<3
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback