Jag lever här & nu

Bara för att jag bloggar behöver jag inte låtsas som att allt är bra , för det är det absolut inte. Så sjukt många bloggare tar bara fram det posetiva och roliga i livet. Dom skriver bara om sina framgångar. Dom får det att låta som att livet är perfekt! Och jag lovar , det finns inte många på jorden som tycker att allt är perfekt. Alla saknar alltid något..
 
Som bloggare måste man våga vara stark och ta fram det dåliga! Visa att livet kan vara piss , och stå för det med!
Mitt liv är absolut inte perfekt , det är så himla mycket jag saknar. Det är så mycket jag vill ändra på och allt det där kan jag inte göra någonting åt & de suger grovt!
 
Just nu finns det en sak jag önskar mig mer än någonsin , jag kommer aldrig att få det. Det är bara att börjar vänja sig vid tanken och sikta framåt! Försöka tänka på annat , på bra saker. 
Jag vill fokusera på annat men det är så svårt och jag vet inte om jag kan. Men en sak är säkert och det är att jag vill!
 
Men jag lever här och nu , vad framtiden bjuder på återstår och , kan bara hoppas på det bästa.
 

//Carro.H
Kommentarer
Postat av: matilda

Där fångade du mig, fick mig att tänka till.
Min blogg är gjord positiv, visst att jag någon gång ibland skriver om det negativa. Men oftast är den positiv, den skapades positiv för att folk ska bli glad av att se den. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att sitta och skriva om all skit som är, utan har jag haft en riktig piss vecka så struntar jag bara i att skriva allt dåligt som vart, istället skriver jag det som vart bra.
Man formar bloggen som man önskar att det varit i livet, utan problem och till största dels bara framgångar.

Svar: Jag menar ju inte att den ska vara uppbyggd på piss och skit! :) Men någon gång borde man ta upp att livet inte är perfekt! :)Kram :)
Caroline Hellgren

2012-08-14 @ 14:59:15
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback