Inte igen..

Lovade att jag inte skull slarva med bloggandet nu , men det är precis vad jag gjort dom senaste dagarna! :(
Sorry ... Men det har varit så mycket nu.. Fotboll , hästar och fotboll igen... Vet inte hur jag ska hinna med allt! Och om det nu kommer en ny häst , hur fan ska de gå? Fotboll , hästar , skola , betyg och yada yada! Palla.
 
Jag måste klara detta , men jag vet ju hur tufft det kommer bli. Jag måste lyckas och jag måste göra det nu!
 
Tankarna snurrar , fram och tillbaka , hit och dit! Men skitsamma , jag lever här och nu! Det gammla ska jag glömma , det blir ändå aldrig något. Det var då och kommer aldrig tillbaka , en kväll och det var en av dom bästa i livet. Promise ... Men det är liksom : Never mind I'll find somone like you!
 
Samtidigt som jag skriver detta vill jag bara släppa taget , jag vill inte glömma men jag vet att jag måste. Det är nu jag måste vara stark och stå upp för mig själv. Men klarar jag det verkligen?? Jag vill tillbaka , göra om , stoppa och spola tillbaka tiden. Men nu är det försent. Det var den första och sista gången i livet..
 

Men men .. Brb , ut och gå!
 
 
//Carro.H
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback