Idag

Hej! Skolan idag har varit rätt chill som sagt. Vi har ju bara gått igenom saker och så har vi målat flaggor inför vår os turnering på fredag!
Min klass fick länderna Storbritanien och USA. Jag är med i USA :)
Bild på vår snygga flagga haha! Snyggt skrivet också (av mig).

Efter att jag kom hem från skolan så plockade jag upp på mitt rum.
Efter det så åkte jag och mamma till stan för att köpa lite saker jag behöver i skolan och annat som jag bara ville ha haha :)

Köpte detta:

3 par trosor.
1 par örhängen.
1 halsband.
1 mobilskal.
Tofsar
Det jag ska ha i skolan (skåpet):

1 Neccesär (stavning)
1 Handkräm
1 Deo
Tamponger
Bindor
1 stiftpenna (lyckades slarva bort min som jag fick i skolan efter typ 1 timme)
1 Läppsyl
Tejp (för att tejpa upp schemat)

Tror att det se allt , iallafall det mesta :)
Dom vanligt laggat blogg.se så jag får se om jag kan fixa bilderna till imorgon!

När vi var på väg hem så stannade vi hos mammas kompis Gunilla för att hjälpa henne klippa klorna på hennes hund som kan vara besvärlig.
När det var klart så stannade vi och sköt lite gevär med Robert. Ohh haha första gången jag sköt och fan va grym jag va!
Missa första skottet , pricka alla dom fyra efter de , missa en och sen sköt en till exakt mitt i prick!! Borde nästan bli jägare :D

Just nu så ligger jag i sängen och ska sova, är ganska trött.. Imorgon så blir det först "riktiga" skoldagen när vi följer schemat. Trööök ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback