Hoppträning

Hej! Jag har nyss kommit in nu , har packat upp hästsaker från träningen! :)
Träningen gick verkligen super bra!! Inga bommar ner och inga stopp. Hon tvekade inte ett dugg utan var jätte pigg och framåt! :D Så nöjd med min lilla älskling<3 Vi tränade en del på linje med tre hinder, vissa gånger kom hon lite nära och någon gång långt ifrån. Men hoppa gjorde hon iallafall :) Vi hoppade inte heller så högt idag eftersom alla 4 ponnyer var/är sommartjocka ;) Nästa träning är om två veckor tror jag.


På ridskolan fick jag även veta att när jag och tre andra tjejer ska vara ponnykurirer så måste vi ha dräkter! Och vi ska vara utklädda till Karoliner (ridande soldater). Så fult haha ;) Kanske lägger upp bild på den någon dag. Skriver mer om ponnykuriren imorgon eller på Fredag!

Btw , jag är livrädd för älgar .. Självklart ska jag alltid träffa på dom också!! Typ imorse när jag gick till bussen så Stog det en supernära på åkern! Och när vi åkte hem från träningen stor en precis vid vägen .. Fuck life ibland asså ! :/

Just nu äter jag macka och dricker o'boy, ska snart gå och ta en gooo dusch. Det förtjänar jag haha ;) Så detta blir sista inlägget för idag. Är skit trött och ska lägga mig efter duschen. En ny skoldag imorgon :)

Seya<3

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas du har haft en awesome dag! ♥

2012-08-23 @ 00:09:38
URL: http://idahtt.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback