Hemma

Hej! Jag har typ nyss kommit hem från skolan. 
Idag var den jobbigaste dagen på hela veckan! Vi har långa lektioner , korta raster osv :(  Men jag tycker faktist ändå att dagen flöt på bra , var inte lika trött som igår så jag orkade mer och då går ju allt lättare! :) VI har haft matte , so , no , bild , svenska och engelskan.
Sista lektionen var engelskan , så när vi satt och skrev ner glosor hör man bara ett jävla brak... Hahah då var det en lastbil som skulle tippa sand.. olyckligtvis sprack en jävla massa asfalt ;) 
 
Nu så sitter jag och lyssnar på musik , funderar på att ta något att äta. Det var halväcklig mat i skolan så jag är rätt hungrig! Men ändå inte sugen på något särskilt :( Får se hur jag gör!
Jag ska iallafall fixa ett gästblogginlägg till en tjej som önskade det. 
 
Sedan när mamma kommer hem (vet inte när) så ska jag åka och rida Leona. Mamma tog Sune förut :( :)
 
 
Åhh kolla vad fin min älskling är ?! :D Stooor och evig kärlek<3
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback