Godmorgon

Jag har varit vaken i typ 40 minuter. Sitter och väntar på att en ska komma och hämta ett träns som jag säljer! :)
Det roliga är att , tränset är från vårat gamla halvblog Gamina och hon som ska köpa tränset var henne som vi köpte Gamina av :P Men jag tror inte hon vet det , eftersom det är jag som säljer grejerna och jag tror inte hon känner igen mitt namn.
 
Iallafall , jag har nyss gått ut på promenad med hundarna , släppt ut dom i hundgårdarna osv :) Innan det åt jag frukost och så mycket mer har jag inte gjort idag!!
 
Får se vad jag hittar på sen. Kanske rida Sune , beror på för det verkar bli regn väder :( Usch !
 
Imorgon ska jag och Leona nog åka hem till Cajsa och Freddan , bo där i en dag eller något och rida tillsammans! :D Skoj , har tröttnat rejält på att nästan alltid rida ensam ..
Men nu ska jag göra annat än att sitta här ;) Bye!
 
'
 
 
//Carro.H
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback