Fota

Hej! Jag har nyss ätit. Jag och mamma köpte med oss revben och potatissallad hem från stan! Ingen orkade laga någon mat idag  ;) 
 
Förut red vi ut , Leona skötte sig super medans Sune var pigg och busig. Mamma höll Leona medans jag plockade massa kantareller som vi såg , det var meningen att Sune skulle stå stilla men nejdå! Han stegra och höll på ! Han som annars är så snäll osv.. Leona brukar vara den busiga av dom två ..
 
Efter det så åkte vi direkt till stan för att hämta några hyllor som mamma hade köpt , vi hämtade dom först och sedan åkte vi ut till Torp ! 
Självklart åkte vi till Hööks för att kolla lite på deras nya kollektion , supersnygg!
 
Tänkte köpa en träns väska och ett stalltäcke från märket ''go for gold''. Men sket i det , använder ändå bara fleece i stallet! Och en tränsväska har jag aldrig behövt innan så jag lär knappast behöva det nu heller  :) 
Men jag köpe iallafall en ny tävlingströja! Hade en likadan fast vit , men kände för en blå just nu !  :D
 
 
Så ser den ut. Inte den snyggaste , men den duger helt klart!  :)
Nu skall jag gå ut i stallet och ta kort på massa saker vi skall sälja! Täcken , träns , bett , grimmor , schabrak och vojlockar och massa mer! Bloggar mer sen tror jag  :D
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback