Detta köpte jag :

Jag har varit hemma ganska länge nu. Efter att jag kom hem från Tre Hästar oh Hööks så åkte jag och min kusin och red. Hon tog Sune och jag tog Leona , vi skritta mest , bara någon liten trav. Det var sjukt varmt.
 
Antingen ska jag träna fotboll idag eller så ska jag åka och köpa en fårskinnspadd! Min är lite stor för min sadel , tycker det ser så fult ut.. Och dessutom kan jag bara ha Full schabrak till den , vill kunna hon cob eller ponny oxå! :)
 
Nu ska jag iallafall komma till sak. Detta köpte jag idag:
 
 
Ridstövlar från Hööks , 1599kr.
 
 
Tävlingsmapp från Hööks , 69kr.
 
 
Luva från Tre Hästar , märke John Whitaker, 239kr men vi fick den för 190kr då en söm var lite lagg!
 
 
Jag är riktigt nöjd med dagens shopping. Nu saknas bara fårskinnspadd och racesafe västen. Har båda på G så jag hoppas dom kommer någon dag! :)
Nu ska jag byta om , ha de gött! <3
 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: AMARES

Tävling på bloggen , Vinnaren får ett egendesignat iphoneskal från caseapp.se värde 399kr ! :D - http://amares.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-ett-personligt-iphone-44s-skal.html#comment

2012-08-15 @ 20:58:17
URL: http://amares.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback