Dejtar kudden

Nu ska jag äntligen dejta kudden efter en lång och jobbig dag. Är helt slut ;)
Jag och mamma har varit i stan.

Sune fick lite nya (blåa) borstar. Jag köpte en rosa höpåse som jag ska ha hö i på tävlingar och träningar. Skönt att ha just en som är till transporten! :)

Jag köpte lite pärlor. Har satt dom på mitt headset , gulligt haha ;)
Jag köpte även 4 par trosor.

Sen när vi kom hem började jag fösta pärlorna samtidigt som jag gjorde mat. Blev klar med headsetet efter att vi ätit , riktigt nöjd faktist :) Så då plugga jag lite So (historia) och nu ligger jag i sängen.

Imorgon är inget särskilt planerat. Ska iallafall rida min lilla tjockis , får se om mamma tar Sune. Om inte så rider jag honom med :D Hur det blir får ni veta imorgon. Nu måste jag skynda mig till min dejt , kudden<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback