Dagen idag :

Hej! Sorry för inget inlägg igår , men http://blogg.se">blogg.se appen lagga sönder igår så jag kunde inte ladda upp! Men aja.

Idag ska jag spela första matchen på Färgelandacup! Vet inte vilka vi möter , matchen börjar iallafall 15:15 tror jag och den är på Genevi!

Efter matchen ska jag hem och byta om , sedan åket jag bort till sommarhagen och går hem med Leona och Sune.
Leona ska få vila upp sig inför imorgon genom att vila upp sig i boxen. Massa ompyssling och tillsnyggning ;)

Efter det ska jag koppla transporten och packa bilen , lägga hö i hennes hösegel och lägga in mer strö.

Ikväll ska allt vara klart för imorgon åker jag och Leona till Nuntorp , hoppar LD+ och LC eftersom det är hennes debut på gräs ;) Hatar gräs , men nån gång får man ju hoppa där också. Speciellt om tävlingen ligger så nära :)

Men nu får jag ju ändå skriva lite om gårdagen eftersom det inte funkade igår.

Hemma hos Susanne var det trevligt , hon hade massa fina djur. Nakenkatter , nakenhund osv.
Gud så goa djur asså! Förbaskat keliga :) Igår köpte jag även ett till Pessoa schabrak. Denna gången ett blått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback