4 Agusti

Hej! Jag har nyss vaknat. Gick upp tidigt eftersom det ska komma en och hämta ett par koner som jag säljer! Vaet inte riktigt när hon ska komma , men runt elva så det är bäst att vara uppe i tid!!  ;)
 
Jag har inga särsklida planer för idag. Kanske rida. Samma upplägg som igår och Sune vet jag inte.. Han får nog träna lite intevaller. Leona kanske ska ta någon klättring också  :)  Jag ska även prova ett nytt bett på Leona , har bara ridit hon på vanligt tredelat , men vill nu prova något annat då hon kan bli väldigt stark!
 
Det verkar iallafall vara fint väder idag! Solen skiner och himlen är blå , precis som det ska vara  :)  Härligt med lite riktigt sommar! Tyvär behöver vi väl inte oroa oss för att den ska stanna kvar..
 
 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: Anna M

Vilken fin header du har !! <3

Svar: Tack!!<3
Caroline Hellgren

2012-08-04 @ 13:00:02
URL: http://mallards.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback